Vyhledávání


Fórum

Datum: 04.10.2010

Vložil: Skopal Radek

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Hobby

Nic ve zlým, ale subjektivní pocit z jízdy u Globusu není argument. Rychlost průjezdu v zatáčkách závisí na odstředivé síle a ta je úměrná hmotnosti. Když k tomu přidáte propastný rozdíl v geometrii podvozku a možnostech nastavení tak slabý motor už nic nezachrání. Profi podvozek je s pomalým motorem je schopen některé zatáčky projet na plný plyn. O tom se TT01 může jen zdát. Důvodem jsou fyzikální zákony a ty ukecat nelze.

Datum: 04.10.2010

Vložil: Tomas Erdelyi

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hobby

Hadat se nechci a ani nebudu, ale presne tohle sme u Globusu zkouseli - stejny prevod, stejny motor a stejne baterky. Celou dobu jsem nemusel dat ruku z plynu a stejne jsem tim nic neziskal - TT01 se me bez problemu drzelo.

Datum: 16.10.2010

Vložil: Pavel Bartoněk

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hobby

To máš pravdu, že jsem se tě držel s TT-01, ale já na té dráze jezdím 8 let a ty ?

Datum: 16.09.2010

Vložil: Tomas Knopp

Titulek: GT pri SPCH

neuvazujete rozsireni o kategorii GT? (klidne jako soucast zavodu formuli - pokud s tim formulari budou souhlasit)?

Datum: 16.09.2010

Vložil: Michal Bok

Titulek: Re: GT pri SPCH

O této kategorii neuvažujeme.

Datum: 16.09.2010

Vložil: Tomas Knopp

Titulek: Re: Re: GT pri SPCH

ok, dik

Datum: 15.09.2010

Vložil: M. Horak

Titulek: Hmotnost?

Je nejak omezena hmotnost?

Datum: 15.09.2010

Vložil: Michal Bok

Titulek: Re: Hmotnost?

Není

Datum: 10.09.2010

Vložil: Jirka

Titulek: Hobby

Muzou v kategorii hobby jezdit podvozky 2wd ?

Datum: 12.09.2010

Vložil: Václav Strupek

Titulek: Re: Hobby

Pokud se nejedná o povozky typu "pan car" jako např. Xray X10 nebo XII, tak ano. Jinak řečeno, podvozek musím mít nezávislé zavěšení všech kol.

<< 130 | 131 | 132 | 133 | 134 >>